Identiteit

De levensbeschouwelijke identiteit van de school is ontleend uit de christelijke traditie.

Binnen de methode voor identiteitsvorming maken de kinderen op thematische wijze kennis met verhalen uit de Bijbel. We laten elkaar vrij in onze beleving, respecteren elkaar, maar vinden samen verwondering en inspiratie uit de Bijbel. Wij staan voor een klimaat waarin iedereen, kinderen, leerkrachten en ouders, zichzelf mag zijn. Een Burcht waarin iedereen zich thuis voelt.

Vanuit de levensbeschouwelijke traditie organiseren we Kerst en Pasen. Daarnaast vieren we de start van het schooljaar met een startdienst en houden we samen met de PKN gemeente Trinitas 1 keer in de 2 jaar een Kerk school en gezinsviering.