Binnen de Burcht

• Kun je veel ontdekken, leren en prachtig spelen.
  • Ben je thuis en leef je te midden van verhalen. Verhalen van vroeger, verhalen van nu en verhalen van mensen onderweg.  Verhalen over ons en verhalen over God, verhalen van twijfel en verdriet en verhalen van vertrouwen en blijdschap.
  • De Burcht is een plek midden in de samenleving. Een plek waar mensen, kinderen samenkomen om te vieren, te werken, te leren en te verwonderen. Een plek zonder drempels.
  • De Burcht ligt op Skoatterwald. Een landgoed met een burcht, zichtbaar en herkenbaar. Midden in de wijk. Een school waar kinderen zich veilig weten en (h)erkend. Een school die stevig staat en gedegen aanvoelt. Een school waar we oog en oor hebben voor elkaar, maar ook voor de wereld om ons heen.